Aktualu

IŽA patvirtino vienodas taisykles naujienų portalų skaitytojų auditorijoms skaičiuoti

Interneto žiniasklaidos asociacijos (IŽA) neeiliniame visuotiniame susirinkime, vykusiame š. m. spalio 13 d., buvo priimtas sprendimas patvirtinti esmines naujienų portalų sandaros taisykles skaitytojų auditorijoms skaičiuoti, kurių turėtų būti laikomasi skaitmeninės žiniasklaidos rinkoje nuo 2022 m. lapkričio 1 d.

Prie IŽA prisijungė naujienų portalas www.vz.lt

Didžiausias skaitytojų auditorijas vienijančius šalies naujienų portalus atstovaujanti Interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA) plečiasi ir stiprėja – nuo š. m. rugsėjo prie jos jungiasi populiariausias ir skaitomiausias verslo naujienų portalas www.vz.lt, valdomas bendrovės „Verslo žinios“. Tad nuo šiol asociaciją vienija 9 nariai.

Naujienų portalai pirmieji sutarė dėl vieningo rinkodaros turinio žymėjimo

Interneto žiniasklaidos asociaciją (IŽA) vienijantys didžiausias skaitytojų auditorijas pritraukiantys naujienų portalai imasi lyderystės žiniasklaidos rinkoje ir pirmieji susitarė dėl vienodo rinkodaros turinio žymėjimo visose naujienų portalų platformose. Tuo tikslu pasirašytas memorandumas, kur numatytos aiškios taisyklės, kaip nuo šiol žymima reklama, specialusis projektas ir pranešimai spaudai. Be to, naujienų portalai kviečia ir kitas redakcijas vadovautis šiomis taisyklėmis tam, kad žiniasklaidos rinka būtų kuo tvaresnė, aiškesnė ir taip didinti skaitytojų bei žiūrovų pasitikėjimą.

Naujienų portalai palaiko idėją kurti naują Medijų rėmimo fondą

Interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA) Kultūros ministerijos kuriamą Medijų rėmimo fondą ir jo strategines kryptis vertina kaip proveržį, kurio šalies žiniasklaidos rinka seniai laukė. Šis fondas, po pereinamojo laikotarpio pakeisiantis dabartinį Spaudos, radijo ir televizijos fondą, yra atliepiantis žiniasklaidos sektoriaus specifiškumą ir sektorinį atstovavimą. Kai kurie sprendimai dar turėtų būti peržiūrėti, kad būsimo fondo koncepcija dar labiau atspindėtų viešosios informacijos skleidėjų ir rengėjų specifiką.  

Interneto žiniasklaidos asociacija tapo Lietuvos verslo konfederacijos nare

Didžiausias skaitytojų auditorijas vienijančius šalies naujienų portalus atstovaujanti Interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA) prisijungė prie Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) bendruomenės ir tapo šios organizacijos nare.

Susitikime su premjere I. Šimonyte – skaitmeninių paslaugų mokesčio ir kiti žiniasklaidos tvarumo klausimai

Interneto žiniasklaidos asociaciją (IŽA) vienijančių naujienų portalų atstovai, susitikę su Ministre Pirmininke Ingrida Šimonyte, kultūros ministru Simonu Kairiu, teisingumo ministre Evelina Doborovolska ir premjerės patarėju Rimantu Žyliumi, aptarė žiniasklaidos rinkos tvarumo klausimus. Svarbiausi iš jų – pasirengimas skaitmeninių paslaugų mokesčio (angl. digital tax) atėjimui į Lietuvą nuo 2023 metų bei Kultūros ministerijos rengiama Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo (SRTRF) pertvarka.

Mūšis dėl LRT finansavimo modelio suderinimo su EK tęsiasi, jis persikėlė į Europos Teisingumo teismą

Interneto žiniasklaidos asociaciją (IŽA) vienijantys naujienų portalai ir žiniasklaidos bendrovė „All Media Lithuania“, valdanti TV3 televiziją ir naujienų portalą tv3.lt, kreipėsi į Europos Sąjungos (ES) Bendrąjį teismą skųsdama Europos Komisijos (EK) sprendimą nepradėti tyrimo pagal Lietuvos komercinės žiniasklaidos kreipimąsi dėl LRT finansavimo modelio, kuris nebuvo suderintas su EK, nors jam keičiantis, tai privaloma padaryti, pagal ES teisę.

Interneto žiniasklaidai specialioje etikos komisijoje atstovaus Gintaras Sarafinas

Interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA) deleguoja visuomenės informavimo srities profesionalą Gintarą Sarafiną į Visuomenės informavimo etikos komisiją (VIEK), kuris atstovaus naujienų portalus ir pakeis iki šiol šios komisijos narės pareigas ėjusią Aistę Žilinskienę. G. Sarafinas veiklą šioje komisijoje pradeda š. m. balandžio 12 d. ir dirbs iki dabartinės VIEK kadencijos pabaigos – 2024 metų.